Elválasztó
A kosárban termékek vannak! Kattintson ide a fizetéshez! Ha segítségre lenne szüksége a rendeléshez
kérjük hívja az alábbi telefonszámot: +36(70)424-0030
Karrier

Karrier PRÉMIUM BORHÁZ

Tisztelt Érdeklődő, leendő Munkatársunk!

Engedje meg, hogy elsőként köszöntsem Önt a Prémium Borház Kft. karrieroldalán! Örömmel tölt el, hogy érdeklődik a Prémium Borház, mint munkáltató iránt is. Engedje meg, hogy pár szóban bemutassam Önnek cégünket, hogy így első kézből kapjon szervezetünkről információt. A Prémium Borház kiváló magyar és nemzetközi borkínálattal rendelkezik. Magyarországon 2010-ben kezdtük meg működésünket.

karrier
Az évek alatt kitartó és sikeres munkával partnereink, vevőink elismerését vívtuk ki. Munkatársainkkal való hosszú távú kapcsolatunk megőrzése érdekében törekszünk arra, hogy személyiségüknek megfelelő fejlődési lehetőséget biztosítsunk számukra. Éppen ezért a vezetőség elsődleges feladatának tekinti, hogy munkavállalóinkban meglássák a fejlődési potenciált és képességeiknek megfelelő lehetőségeket tudjunk napi feladataikban kínálni.

Annak érdekében, hogy a piaci kihívásokra rugalmasan tudjunk reagálni, a szervezet minden szintjén a megújulásra törekszünk. A Prémium Borház sikere a vevők magas színvonalú kiszolgálásában rejlik. Minden munkatársunk arra törekszik, hogy vevőink számára olyan termékkínálatot, üzleti légkört alakítsunk ki, amellyel a vásárlás élménnyé válik. Ennek titka az emberek szeretetében rejlik, mely által vevőink törzsvásárlóinkká, és a Prémium Borház közösség részévé válnak. Remélem, hogy azonosulni tud célkitűzéseinkkel, és állásajánlataink közül találni fog olyan pozíciót, mely megfelel elképzeléseiknek, és szakértelmével erősíteni tudja csapatunkat.

Üdvözlettel: Pupp József

Pályakezdő telefonos, online értékesítőt teljes munkaidőben azonnali kezdéssel

    Feladatok:
  • Kis-, és középvállalati potenciális ügyfelek telefonos megkeresése, rendelkezésre álló adatbázisból
  • Igényfelkeltés, tájékoztatás,
  • Online rendszerbemutatás
  • Ajánlatok elkészítése
  • Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
    Követelmények:
  • Előny a hasonló területen szerzett tapasztalat de nem elvárás
  • Megbízható számítógépes ismeretek (Word, Excel), középfokú végzettség
  • Határozott, lényegre törő és meggyőző kommunikáció
  • Elszántság, kitartás
  • Jó monotonitás és stressz tűrő képesség, terhelhetőség
      Előny:
    • Hasonló területen szerzett tapasztalat
    • Angolnyelv ismerete
      • Amit kínálunk
      • Stabil munkahely
      • Fiatal, dinamikus csapat
      • Kiemelkedő, modern munkakörnyezet
      • Alkalmazotti jogviszony
      • Fix alapbér + teljesítmény alapú jutalékrendszer
      • Fejlődési lehetőség
        Munkavégzés helye:
      • Budapest
      Fényképes önéletrajzát várjuk az alábbi email címre elküldeni.
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Facebook Twitter Google+ Pinterest
×

BEJELENTKEZÉS